Ga naar hoofdinhoud

Een klacht of compliment – zorgcentra

Bij Zuyderland Zorgcentra vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten nemen we iedereen serieus. Bent u ontevreden over onze zorg- en dienstverlening? Dan kunt u dat bespreken met onze medewerkers of de leidinggevende. Lukt het niet om tot elkaar te komen, dan kan ook de klachtenfunctionaris met u zoeken naar een oplossing.

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk, denkt met u mee en helpt u bij het vinden van een oplossing. U kunt rechtstreeks contact opnemen via:

Telefoonnummer 06 53 23 42 22 of per e-mail via klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl.

Leidt deze informele aanpak niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u terecht bij de klachtencommissie. U kunt uw klacht mailen aan: klachtencommissie.clientenzuyderlandcare@zuyderland.nl of per post. Het adres van de onafhankelijke klachtencommissie en de klachtenregeling zijn op te vragen via de klachtenfunctionaris.

U kunt zich ook rechtstreeks wenden tot de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie.

Wel tevreden? Ook dan horen wij graag van u! Wilt u ons een compliment maken of heeft u suggesties, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar klachtenfunctionaris-zorg@zuyderland.nl