Aanpassen of toevoegen van gegevens
U kunt zelf een deel van uw medisch dossier bekijken via patiëntportaal MijnZuyderland. Hier vindt u ook de persoonlijke gegevens die Zuyderland van u heeft. Bijvoorbeeld uw e-mailadres en telefoonnummer. Een deel van uw gegevens kunt u zelf aanpassen of toevoegen in MijnZuyderland.
Wilt u gegevens aanpassen of toevoegen en lukt dit niet in MijnZuyderland? Dien dan een verzoek voor het wijzigen van uw gegevens bij het Klant Contact Centrum. Dit kan telefonisch of schriftelijk.
Telefonisch verzoek indienen
Het Klant Contact Centrum is bereikbaar op 088 – 459 63 00 op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Houd uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand als u belt. Zonder uw BSN kunnen wij u niet helpen.
Schriftelijk verzoek indienen
Stuur een e-mail met de volgende informatie naar patiëntenservice@zuyderland.nl:
- Uw volledige naam
- Uw adres, postcode en woonplaats
- Uw geboortedatum
- Uw BSN-nummer
- Een kopie van de voorkant en achterkant van een geldig identiteitsbewijs (ID, paspoort of rijbewijs)
- Een duidelijke omschrijving van de informatie die u wilt aanpassen of toevoegen.
U kunt uw verzoek op papier sturen naar:
Zuyderland Medisch Centrum
t.a.v. Klant Contact Centrum – team PSB
Antwoordnummer 27
6130 WB Sittard – Geleen
Let op: vanwege de overstap naar een nieuw systeem kan het langer dan normaal duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.
Contact
Het Klant Contact Centrum is telefonisch bereikbaar op 088 – 459 22 22. U kunt ook een e-mail sturen naar mijnzuyderland@zuyderland.nl.