Ga naar hoofdinhoud

Opvragen afsprakenoverzicht en opnamebewijs

U kunt zelf een deel van uw medisch dossier bekijken via patiëntportaal MijnZuyderland. Hier vindt u een overzicht van uw geplande afspraken en van uw afspraken, onderzoeken en behandelingen uit het verleden. 

Kunt u in MijnZuyderland niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met het Klant Contact Centrum. Stuur hiervoor een e-mail met de volgende informatie naar patiëntenservice@zuyderland.nl: 

  • Uw volledige naam 
  • Uw adres, postcode en woonplaats 
  • Uw geboortedatum 
  • Een duidelijke omschrijving van de informatie die u zoekt. Vermeld hierbij altijd het jaartal waarover het gaat. 

Let op: vanwege de overstap naar een nieuw systeem kan het langer dan normaal duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip.

Contact
Het Klant Contact Centrum is telefonisch bereikbaar op 088 – 459 22 22. U kunt ook een e-mail sturen naar mijnzuyderland@zuyderland.nl.