Resultaten onderzoek digitaal klantenpanel: Vast aanspreekpunt
03 jan 2023Onlangs heeft Zuyderland Medisch Centrum een nieuw onderzoek bij het digitaal klantenpanel uitgezet. De panelleden konden meedenken over het thema vast aanspreekpunt. De resultaten daarvan zijn nu bekend.
Uit het onderzoek, dat bestond uit 208 deelnemers, blijkt o.a. dat de 4 belangrijkste taken van een vast aanspreekpunt zijn:
- Heeft overzicht over mijn ziekte
- Geeft mij ondersteuning als ik het nodig heb
- Kent mij als persoon
- Is makkelijk bereikbaar
Wat wordt bedoeld wordt met een vast aanspreekpunt?
Middels onderstaande vragen willen wij graag van u horen wat uw ervaringen of wensen/verwachtingen zijn m.b.t. een vast aanspreekpunt in de zorg. Hiermee bedoelen wij een contactpersoon (hulpverlener, dus verpleegkundige of arts) in het ziekenhuis, iemand die overzicht heeft over uw ziekte en die bv. makkelijk bereikbaar is.
U leest de volledige uitkomst van de uitvraag via deze factsheet.