Pilot ‘Digitale Receptie’ van start in Zuyderland Brunssum
08 mei 2023Vanaf 8 mei wordt er in Zuyderland Brunssum getest met de inzet van een ‘Digitale Receptie’. De pilot duurt maximaal drie maanden en heeft als doel om patiënten en medewerkers een betere ervaring te bieden bij binnenkomst op deze locatie.
De primaire functie van de digitale receptie is het beantwoorden van vragen. Hiervoor zijn twee opties ingesteld. Met deze digitale zuil kunnen bezoekers digitaal in contact komen met een medewerker van het Klant Contact Center (KCC) of het antwoord krijgen op een vraag door middel van tekstuele uitleg.
Optie 1: Contact met een medewerker | Optie 2: Informatie over het ziekenhuis |
Deze knop legt eenvoudig contact met een medewerker van het KCC. Dankzij de live-verbinding verschijnt er fysiek iemand in beeld. Deze medewerker is tevens bekend met de locatie Brunssum en kan zo de vragen van de patiënt ondervangen. | Deze knop bevat informatie over het ziekenhuis, te vinden via een eenvoudig menu. De informatie is gebaseerd op veelgestelde vragen en bevat natuurlijk de bijbehorende antwoorden. Bijvoorbeeld: Waar vind ik …? Hoe werkt de zuil? Waar ligt de apotheek? Materiaal of bloed inleveren? |
We verwachten dat de digitale receptie zal bijdragen aan een snellere afhandeling van vragen en een betere zorg-ervaring voor onze patiënten en bezoekers. De resultaten worden in de zomer geëvalueerd. Heb je nog vragen of opmerkingen over deze pilot? Neem dan gerust contact op via mail: m.schlosser@zuyderland.nl.