Let op: het patiëntportaal ‘MijnZuyderland’ is vernieuwd
30 apr 2024Let op: Het patiëntportaal van Zuyderland ‘MijnZuyderland’ is vernieuwd. De vernieuwde omgeving is gebruiksvriendelijk, waardoor patiënten gemakkelijker toegang krijgen tot hun persoonlijke gegevens, brieven, uitslagen en gezondheidswaarden.
Wat is er veranderd?
- Eenmalige registratie vereist: Elke (bestaande) patiënt dient zich opnieuw te registreren wanneer hij of zij zich voor de eerste keer aanmeldt via het nieuwe MijnZuyderland-portaal. Zo worden persoonlijke gegevens opnieuw gecontroleerd en goed in het systeem gezet.
- Vernieuwde uitstraling: De uitstraling van het portaal én het inlogscherm zijn gewijzigd.
- Makkelijker in gebruik: Het nieuwe portaal is gemakkelijker in gebruik en is gericht op een intuïtieve navigatie.
- Mobiel toegankelijk: Het portaal is nu ook volledig toegankelijk via mobiele apparaten, waardoor patiënten hun gezondheidsinformatie altijd en overal kunnen raadplegen.
- Focus op prominente functies: De meest gebruikte functies zijn prominent aanwezig, waardoor de patiënt snel en efficiënt kan vinden wat hij nodig heeft.
- Toegankelijk voor iedereen: Er is een speciale functie toegevoegd voor mensen met een visuele beperking om de toegankelijkheid van het portaal te verbeteren.
Waar kan ik terecht met vragen?
Heeft u nog andere vragen of behoefte aan ondersteuning? Neem dan contact op met DigiPunt Zuyderland via telefoonnummer 📞 088-459 2222 of door een e-mail te sturen naar ✉️ digipunt@zuyderland.nl. Onze DigiCoaches staan klaar om u te helpen en eventuele zorgen weg te nemen.